מדיניות החזרה ומשלוחים

תקנון

מדיניות רכישה והרשמה לאתר, משלוחים והחזרת מוצרים

 

בעת הירשמותך לאתר הנך מאשר\ת קבלת הודעות מייל על עדכוני משלוח, חשבונית עסקה, מבצעים בחנות,חזרת מוצרים למלאי ופרסומות.

ננוקאר עושה כל שביכולתה לוודא כי לא ישלחו מיילים בכמות מוגזמת. 

תקנון:

 

האמור בתקנון זה באתר מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר או נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.
האתר nanocar.co.il הינו אתר ברשת האינטרנט המנהל חנות וירטואלית ומציע ללקוחותיו מוצרים המשווקים ע"י יעל אללוף מבאר יעקב עוסק מורשה: 036786952 (להלן:"החברה").
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החברה, לכל דבר ועניין.
הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלאו ובעיון, כתנאי מקדים להתקשרות בין הצדדים.
גלישה באתר ו\או רכישת המוצר ו\או שירות המוצעים למכירה בוו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. 

מדיניות רכישה והגבלת אחריות:

1. התמונות המצורפות לכל מוצר הן תמונות להמחשה בלבד. קיימת אפשרות שבה יהיה הבדל בין התמונה למוצר.

2. הנכם מחוייבים למסור פרטיכם האמיתיים לצורכי התקשרות ומשלוח.

3. השימוש במוצרים הוא באחריות הלקוח, כמו כן אופן השימוש והוראות היצרן בגב המוצר או באתר היבואן לדוגמא: https://carpro.global/ או  http://carpro-israel.co.il/ או https://www.maxshinecarcare.com או
https://www.koch-chemie.com/

החנות ו\או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר,עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי,כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר או בעסקה טלפונית. על הרוכש לוודא את התאמת המוצר הנרכש לייעודו.
החברה משווקת מוצרים שאינם מיוצרים על ידה, האחריות למוצר חלה על היבואן הרשמי ו\או יצרן המוצר.
החברה שואפת לכך שכל המוצרים המשווקים על ידה יהיו תקינים ובאיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, יתכנו מקרים בהם קיים ליקוי כלשהו באי אלו מהמוצרים. במקרה כזה זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על כך. החברה תבדוק את התלונה ובאם יוכח כי אכן בופק מוצר עם ליקוי, תהא רשאית להחליף את המוצר הלקוי במוצר זהה או לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על אותו המוצר, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
החברה לא תהיה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצרים.
התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד, יודגש כי ייתכנו הבדלי בצבעים או שינויים אחרים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות. הנתונים לגבי המוצרים הנמכרים באתר החברה נאספו מפרסומים ונתנים מטעם יבואן ו\או יצרני המוצרים, והאחריות לנכונותם מוטלת על היבואן ו\או היצרן ולא על החברה.
בכל מקרה חבות החברה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין המוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגבוה התמורה ששולמה בפועל על המוצר\השירות שהוזמנו ע"י הרוכש.
החברה ו\או בעלי האתר ו\או מקימיו ו\או מפעיליו ו\או מי ממנהליו ו\או מי מטעם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש כאשר הוא נכנס ו\או מזמין או שירותים ו\או משתמש באתר. כמו כן, החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית ע"י רוכש כלשהו או צד ג' כלשהו שאינו בשליטה של החברה.
החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את ההתקשרות או הגישה של הרוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.

4.פרטי הלקוחות של ננוקאר אשר כוללים שם מלא, טלפון,כתובת ואימייל עוברים לחברת השליחויות לטובת המשלוח ולחברת האשראי והסליקה.

מדיניות ההחזרה:
 

1. על פי חוק ניתן להחזיר מוצרים עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר כל עוד לא נעשה שימוש במוצר,

אינו נפתח ונמצא באריזתו המקורית בלבד. לא יוחזר מוצר ללא תקינות כל הדרישות המצויינות.

2. באחריותו של הלקוח להחזיר את המוצר לכתובת : טופז 4 באר יעקב (בתיאום מראש לטלפון 0502.953311 או שליחת פניה באתר צור קשר).

3. ניתן להחזיר מוצר שלא התקבל.

4. במקרה של ביטול עסקה כדין על העוסק להשיב לצרכן את התמורה ששילם בניכוי

דמי ביטול בשיעור5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך.

מדיניות המשלוח:
 

1. אנו מאמינים בשילוח מהיר בכ-2 ימי עסקים למזמינים עד השעה 15:00 באמצע השבוע, בחלק גדול מהמקרים המשלוח מגיע למחרת מיום ההזמנה ולרוב לא יאוחר מ3 ימי עסקים (שישי ושבת אין משלוחים)
 

ההתחייבות המקסימלית היא משלוח ב 10 ימי עסקים , אנו מבקשים מכם להבין במידה ויחול עיכוב במשלוח מעל ל 7 יום ונעשה את המיטב כדי למנוע מצב כזה.

2. בעת מתן פרטי המשלוח הנכם מחוייבים לתת פרטים מדוייקים על מנת להבטיח מסירת המשלוח אליכם.

במידה ומשלוח יוחזר אלינו על ידי חברת המשלוחים מסיבה הקשורה ללקוח (טעות בכתובת/אי זמינות לטלפון וכו'),

נאלץ לחייב את הלקוח בעלות המשלוח + עלות המשלוח חזרה לחנות אלא אם יוכח אחרת.

3. לחברה יש זכות לפנות ללקוח בבקשה לתשלום משלוח נוסף של 29 ש"ח בהזמנות חריגות מעל 8 ק"ג.